UWAGA! Dodano nowy załącznik do niniejszego ogłoszenia. Prosimy o zapoznanie się z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6.
Szamotuły, dn.17.10.2018r.
OGŁOSZENIE
Dyrektor SPZOZ z siedzibą w Szamotułach, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie:
SPRZEDAŻ UŻYWANEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Sprzedający:
SP ZOZ W SZAMOTUŁACH
UL. SUKIENNICZA 13, 64-500 SZAMOTUŁY
tel. 61 29 27 127 fax 61 29 27 102
Przedmiot sprzedaży:
Przedmiotem sprzedaży jest aparat RTG Apollo oraz wywoływarka Agfa Mammoray Classic.
Niniejsze postępowanie składa się z dwóch pakietów, które przedstawia poniższa tabela:
Nr pakietu |
Nazwa sprzętu |
Cena wywoławcza |
1 |
Aparat RTG Apollo |
10.000,00 zł brutto |
2 |
Wywoływarka Agfa Mammoray Classic |
1.500,00 zł brutto |
Niniejsze przedmioty sprzedaży są przeznaczone do demontażu na części.
Szczegółowe opisy przedmiotów sprzedaży stanowią ekspertyzy serwisów opisujące stan techniczny sprzętu - załączniki nr 1 i 2 (dla pakietu nr 1) oraz załącznik nr 3 (dla pakietu nr 2).
III. Informacje ogólne
Przetarg ma charakter publiczny.
Przetarg przeprowadza się w formie przetargu pisemnego (zbieranie ofert).
Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą od ceny wywoławczej, o której mowa w pkt III.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu przez oferenta jest dołączenie do oferty
oświadczenia o następującej treści : „Oświadczam, że zapoznałem/am się ze stanem
technicznym środka trwałego”.
Oferta złożona w toku przetargu przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo, gdy
przetarg został zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Wszelkie koszty związane z transakcją kupna sprzedaży, w tym koszty transportu pokrywa Kupujący.
Istnieje możliwość składania ofert częściowych na poszczególne sprzęty (pakiet nr 1 lub pakiet nr 2).
IV. Dokumenty, jakie Oferent powinien załączyć do oferty:
Sprzedający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
wypełniony i podpisany przez Kupującego druk „Formularz ofertowy”, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego postępowania.
Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Sprzedającego.
zaparafowany na każdej stronie projekt umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszego postępowania
V. Osoby po stronie Sprzedającego uprawnione do udzielania informacji
Wszelkie pytania należy kierować na adres e-mail: dta@szamotuly.med.pl
Oferent może zwrócić się do Sprzedającego o wyjaśnienie istotnych warunków dotyczących sprzedaży w godzinach pracy Sprzedającego tj.: 7:30 - 14:00.
VI. Miejsce składania ofert
Oferty w formie pisemnej dotyczące sprzedaży przedmiotu niniejszego ogłoszenia należy złożyć w terminie do dnia 31.10.2018r. godz. 10:25 w siedzibie Sprzedającego: SPZOZ w Szamotułach, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły - Sekretariat Biura Dyrektora.
Oferta musi być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „SPRZEDAŻ UŻYWANEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO” nie otwierać przed 31.10.2018r. godz.10:40.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
W ofercie należy przedstawić cenę ofertową brutto, jednakże nie niższą niż ta określona w pkt. II.
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z transakcją kupna sprzedaży przedmiotu zamówienia.
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Sprzedającym a Kupującym odbywać się będą w złotych polskich.
Oferty będą oceniane w oparciu o najwyższą oferowaną cenę zakupu według poniższego wzoru:
cena brutto oferty ocenianej
Cx = ------------------------------------------- x 100% x 100 pkt
najwyższa zaoferowana cena brutto
VIII. Informacje o formalnościach
1. Wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty zostaną poinformowani pisemnie o wyniku przetargu lub o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru.
Kupujący, który wygra przetarg jest zobowiązany zapłacić cenę zakupu w terminie ustalonym przez Sprzedającego.
Wydanie przedmiotu sprzedawcy kupującemu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu faktury sprzedaży oraz po podpisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego.
Jeżeli w przetargu zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Dyrektor zwróci się drogą e-mail lub faxem do oferentów, którzy złożyli te oferty, o złożenie w terminie określonym przez Dyrektora, dodatkowych ofert. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać cen niższych niż zaoferowane w złożonych po raz pierwszy ofertach.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Przetarg odbędzie się chociażby wpłynęła tylko 1 oferta spełniająca warunki określone
w ogłoszeniu o przetargu.
W związku ze sprzedażą używanego sprzętu medycznego strony wyłączają przepisy dotyczące rękojmi za wady ( art. 558§2 KC)
Dyrektor Szpitala
Remigiusz Pawelczak
Załączniki:
Ekspertyza I
Ekspertyza II
Ekspertyza III
Formularz ofertowy
Projekt umowy
Znak sprawy: DTA-381-93/2018
1
# | Nazwa pliku | Data dodania | Pobrano | |
---|---|---|---|---|
1 |
![]() |
Protokół.pdf | 2018-11-07 14:12:09 | ![]() |
2 |
![]() |
Zestawienie ofert.pdf | 2018-11-05 10:22:24 | ![]() |
3 |
![]() |
Zał. nr 6 - zdjęcia - pakiet nr 1 i 2.pdf | 2018-10-18 11:08:49 | ![]() |
4 |
![]() |
Informacja z dn. 18.10.2018.doc | 2018-10-18 11:08:49 | ![]() |
5 |
![]() |
OGŁOSZENIE -Sprzedaż sprzętu medycznego - RTG wywoływarka.doc | 2018-10-17 14:28:27 | ![]() |
6 |
![]() |
Zał. nr 1 - ekspertyza I.pdf | 2018-10-17 14:28:27 | ![]() |
7 |
![]() |
Zał. nr 2 - ekspertyza II.pdf | 2018-10-17 14:28:27 | ![]() |
8 |
![]() |
Zał. nr 3 - ekspertyza III.pdf | 2018-10-17 14:28:27 | ![]() |
9 |
![]() |
Zał. nr 4 Formularz ofertowy sprzęt med.doc | 2018-10-17 14:28:27 | ![]() |
10 |
![]() |
Zał. nr 5 - projekt umowy.doc | 2018-10-17 14:28:27 | ![]() |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Szymon Anioł | 17-10-2018 14:28:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Szymon Anioł | 17-10-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Szymon Anioł | 07-11-2018 14:12:09 |